مانتو,مانتو دخترانه,انواع مانتو,مانتو مینیمال,مانتو اسپرت,مانتو کژوال,مانتو جدید,مانتو فلورال,مانتو دخترانه,مانتو لینن,مانتو جذاب,مانتو ترند

 

 

انواع مدل مانتو

مانتو یکی از مهمترین پوشینه های بانوان ایرانی می باشد. مانتو لباسی است که در بیرون از منزل پوشیده می شود و یکی از اصلی ترین پوشش بانوان مانتو می باشد. مانتو بخش اصلی استایل می باشد و انتخاب مانتوکاملا سلیقه ای می باشد. در ادامه قصد داریم شمارا با انواع مانتو آشنا کنیم.

 

انواع مانتو

مانتو اسپرت

مانتو مینیمال

مانتو کژوال

مانتو فلورال

 

مانتو اسپرت چیست؟

مانتو های اسپرت از راحت ترین و خوش پوش ترین مانتو هایی هستند که وجود دارد. این مانتو ها معمولا ساده هستند و با هر مدل شلواری به راحتی ست می شوند. مانتو های اسپرت را به راحتی می توان استایل کرد و همچنین از جمله ویژگی های اصلی مانتو اسپرت این است که میتوان در همه جا پوشید. مانتو های اسپرت برای محیط دانشگاه بسیار راحت هستند و معمولا مانتو های اسپرت با پارچه های خنک و سبک دوخته می شوند و همین موضوع باعث شده تا بسیار راحت باشند. مانتو دکمه رنگی پایین هلال یکی از مانتو اسپرت های جذاب فروشگاه نیلی پلاس می باشد.

 

 

مانتو مینیمال چیست؟

اگر به دنبال مانتو هایی با طراحی بسیار ساده هستید مانتو های مینیمال را به شما پیشنهاد می کنیم. مانتو های مینیمال بسیار ساده هستند و اصلا در آن از طراحی های پیچیده و برجسته استفاده نشده است. مانتو مینیمال معمولا در رنگ های خنثی مثل طوسی، سفید، کرم و دیگر رنگ های خنثی تهیه می شود. هنگام استایل کردن مانتو های مینیمال باید از اکسوسری های بسیار ساده و کم استفاده شود تا ساده بودن و مینیمال بودن استایل دیده شود. مانتو لینن بغل دکمه یکی از نوع مدل مانتو های مینیمال و پرطرفدار فروشگاه نیلی پلاس می باشد.

 

 

مانتو کژوال چیست؟

مانتو های کژوال از جمله مانتو هایی هستند که طراحی بسیار پیچیده ای دارند و معمولا از آنها به عنوان استایل خیابانی یاد میشود. این مانتو ها با شلوار های پارچه ای استایل می شوند اما تجربه نشان داده که مانتو های کژوال با شلوار جین هم بسیار عالی دیده می شوند. مانتو های کژوال در طرح های بسیار مختلف و رنگ بندی های مختلف تولید میشوند.یکی از زیباترین مانتو های کژوال نیلی پلاس مانتو لینن پایین ریش می باشد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

مانتو فلورال چیست؟

یکی دیگر از انواع مانتو ها مانتو فلورال می باشد که بسیار زیبا و جذاب هستند اما انتخاب آن کاملا سلیقه ای می باشد و بسیار مناسب خاص پسندان می باشد. مانتو های فلورال معمولا بسیار ساده هستند و از طراحی پیچیده ای در آن ها استفاده نمیشود اما برای دوخت آنها از پارچه های طرحدار و شلوغ استفاده می شود. پیراهن های گل گلی یکی از استایل های فلورال می باشد که این روز ها پوشیدن پیراهن بسیار مرسوم شده است. مانتو فلوار استایل خاص خودش را دارد و معمولا با شلوار هایی همرنگ مانتو ست می شوند. مانتو شلوار کوک دوزی نیلی پلاس یکی از مانتو های جذاب نوع فلورال می باشد که طرح بندی پارچه فوق العاده خاص و جذابی دارد.

 

سخن پایانی

مانتو بخش اصلی استایل بانوان ایرانی می باشد. مانتو ها در طرح ها ورنگ بندی های مختلفی به بازار عرصه میشوند. برای خرید مانتو های ترند و جذاب میتوانید به سایت ما سر بزنید.

 


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در نیلی‌پلاس-فروش‌متنوع‌ترین‌پوشاک‌زنانه اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

2 نظر

  1. توسط نادری در تاریخ 1403 خرداد 29, سه‌شنبه

    عالی ممنونم من مانتو مینیمال خیلی دوست دارم

  2. توسط بانو الهام در تاریخ 1403 خرداد 29, سه‌شنبه

    اطلاعاتتون در مورد انواع مدل مانتو عالی بود