مانتو,مانتو تابستانه,مانتو خنک,مانتو راحت,مانتو رنگ روشن,مانتو مناسب برای تابستان,مانتو دخترانه,مانتو مناسب شهر های گرمسیری

 

تابستان به دلیل گرمای زیاد ، داشتن یک مانتو مناسب برای استفاده روزانه از واجبات هر خانوم می باشد. مانتو های تابستان به گونه ای می باشند که علاوه بر حس راحتی و خنک بودن باید زیبایی ظاهری نیز داشته باشد. در این وبلاگ می خواهیم انواع مانتو های تابستانه مناسب را معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

مانتو های مناسب تابستان چه ویژگی هایی را دارد؟

1.جنس پارچه مانتو:

در پارچه های مانتو های تابستانی باید از پارچه های خنک استفاده شود. انواع پارچه مناسب مانتو تابستان، پارچه لینن، پارچه نخی، جین پنبه و کتون می باشد.

انواع مانتو های تابستانی نیلی پلاس را مشاهده می کنید.

 

           مانتو مداد رنگی: جنس جین پنبه                          مانتو جیب پاکتی: جنس لینن

 

2.رنگ لباس:

مانتو های تابستانی باید از رنگ های روشن تهیه شود. زیرا انعکاس نور از رنگ های روشن صورت میگیرد و هرگز به بدن منتقل نمی شود. در تابستان باید از مانتو های رنگ سفید، کرم و رنگ های پاستیلی استفاده شود.

 

3.مدل لباس:

بهتر است در تابستان از پوشیدن لباس های تنگ و جذب جلوگیری شود. برای پوشش تابستان باید از مدل های گشاد و راحت استفاده کرد تا در اثر گرما لباس به بدن نچسبد و باعث زخم شدن پوست نشود.

 

فروشگاه نیلی پلاس کلی مانتو های تابستانی با تنوع مختلف آورده است. میتونید از سایت نیلی پلاس بازدید کنید و کار های تابستانی رو ببینید.


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در نیلی‌پلاس-فروش‌متنوع‌ترین‌پوشاک‌زنانه اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

1 نظر

  1. توسط الهه در تاریخ 1403 تیر 14, پنجشنبه

    بسیار عالی ممنون از شما