مانتو,مانتو سوزن دوزی,مانتو سوزن دوزی شده,مانتو لینن,مانتو جذاب,مانتو بهاری,مانتو خنک,مدل مانتو,مانتو هنری,مدل مانتو سوزن دوزی,مانتو سوزن دوزی,مانتو سوزن دوزی شده

یکی از مدل مانتو هایی که در سال 1403 خیلی ترند است و بین اکثر خانم ها محبوب مدل مانتو سوزن دوزی شده می باشد. مانتو سوزن دوزی شده یکی ذاز خاص ترین انواع مانتو ها میباشد و به سرعت در همه فروشگاه ها در حال فروش می باشد. مانتو های سوزن دوزی شده همانطور که از نامشان پیداست هنر دست می باشد. این مانتو های زیبا با دست و سوزن و نخ های رنگارنگ تهیه می شود. یکی از نمونه های مانتو سوزن دوزی شده را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

خرید کت سوزن دوزی شده

 

مانتو سوزن دوزی، از آن دست لباس‌هایی می باشد که وقتی آنرا می‌پوشید، انگار یک اثر هنری به تن کرده اید. هر کدام از این مانتوها می‌توانند داستان خودشان را داشته باشند. زیرا هر طرحی که با دست روی اون کشیده می‌شود، با عشق و حوصله‌ای خاصی انجام شده است. شاید بشود گفت این مانتوها، بیشتر از اینکه فقط یک لباس باشند، یه نوع بیانگر فرهنگ و هنر و ذوق هستند.

 

خرید مانتو سوزن دوزی گل ریز

 

یکی از جذابیت‌های مانتو های سوزن دوزی شده این است که خیلی شخصی و منحصر به فرد هستند زیرا گل دوزی‌های دستی هیچ وقت کاملا شبیه به هم نیستند، هر مانتو برای خود بسیار خاص می باشد. پس وقتی یک مانتو سوزن دوزی شده می‌پوشید، می‌دانید که آن مدل، فقط و فقط برای شماست و هیچکس دیگری نمی‌تواند دقیقا مثل آنرا داشته باشد.

 

خریدمانتو کتی سوزن دوزی

یکی از جذابیت های مانتو های سوزن دوزی شده میتواند این باشد که یادآور فرهنگ و هنر مناطق مختلف می باشد. از گل دوزی‌های سنتی ایرانی گرفته تا سبک‌های گل دوزی از کشورهای دیگر، هر کدام می‌تواند یک داستان فرهنگی را تعریف کند. پس اگر دوست دارید لباس‌هایی بپوشید که  قصه و فرهنگ را دنبال میکند، مانتو سوزن دوزی شده یک گزینه فوق‌العاده‌ برای انتخاب می باشد.

 

انواع مانتو های خاص و زیبا را میتوانید از فروشگاه نیلی پلاس تهیه کنید.

از فروشگاه ما بازدید کنید.


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در نیلی‌پلاس-فروش‌متنوع‌ترین‌پوشاک‌زنانه اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

3 نظر

  1. توسط mona در تاریخ 1403 مرداد 3, چهارشنبه

    واقعا قشنگن این مانتو ها

  2. توسط مهشید در تاریخ 1403 مرداد 3, چهارشنبه

    خیلی لباستون زیباست

  3. توسط خانم سیب زمینی در تاریخ 1403 مرداد 3, چهارشنبه

    خیلی دوست دارم بخرم ولی دو دلم حس میکنم بهم نمیاد