مانتو,مانتو ترند سال 1403,مانتو جذاب,مانتو کتی,مانتو سوزن دوزی,مانتو ژاکارد,مانتو چارخونه,مانتو چهارخانه,مانتو عروسکی,مانتو,مانتو لینن,استایل,استایل شیک,استایل خاص

 

مانتو های ترند سال 1403

اگر بپرسید مهم ترین آیتم یک استایل برای خانم ها چیست قطعا مانتو در سطر آن قرار میگیرد. مانتو آنقدر پر کاربرد و مهم است که در کمد هر خانمی چند دست وجود دارد و حساس ترین انتخاب برای خانم ها حساب می شود. با انتخاب درست آنها برای موقعیت های مختلف می توانند ستاره مجلسی باشند. در این وبلاگ به شما توضیح خواهیم داد که بهترین استایل ها برای امسال چه چیزی می باشد و چطور می توانید بهترین استایل را داشته باشید.

مانتو کتی

مانتو کتی یکی از بهترین ترند های سال می باشد و این مانتو کاررد های بسیار زیادی دارد. شما با انتخاب مانتو کتی می توانید ست های متفاوتی داشته باشید. مانتو کتی ازآن دسته مدل ها است که می توانید با انواع شلوار هم جنس مانتو یا جین ست کنید. در استفاده از انوع کفش در این مانتو هیچ محدودیتی ندارید پس در نتیجه می توانید با یک مانتو در عین حال هم استایل رسمی و هم اسپرت داشته باشید. مانتو کتی شانتون یکی از مانتو ها ی جذاب و فوق العاده راحت فروشگاه نیلی پلاس می باشد که هم میتوانید استایل رسمی و هم استایل غیر رسمی با آن داشته باشید.

مانتو های سوزن دوزی

اگر بدنبال مانتو های خاص تر برای مهمانی یا دورهمی ها بودید از مدل مانتو های سوزن دوزی غافل نشوید. انتخابی فوق العاده خاص و جذاب است. این مدل مانتو ها با گل دوزی های رنگی که دارد کار شما را برای انتخاب آیتم های بعدی راحت کرده زیرا با توجه به شلوغی طرح این مدل مانتو ها میتوانید آیتم های دیگر استایل خود را ساده انتخاب کنید تا خاص بودن مانتو بیشتر نمایان شود. در رابطه با مانتو های سوزن دوزی شده بیشتر بدانید.

مانتو ژاکارد

مانتو های ژکارد مانتو هایی هستند که طرح شلوغی دارند اما این طرح ها روی خود پارچه می باشد. این مانتو ها ایستایی فوق العاده ای دارند. با انتخاب شلوار برای این مدل مانتو ها می توانید استایلی فوق العاده شیک و رسمی بسازید و حتما کفش پاشنه بلند را در استایل خود فراموش نکنید. مانتو کتی مغزی دوزی یکی از مانتو ژاکارد های خاص و جذاب فروشگاه نیلی پلاس می باشد که در کنار سادگی بسیار شبک و زیباست.

مانتو پانچ

اگر بخواهید استایلی راحت در روزمره داشته باشید مانتو پانچ بهنرین انتخاب برای شما می باشد. از مانتو های پانچ میتوانید استایل راحت و خاص خود را برای فصل تابستان بچینید. این مانتو ها علاوه بر راحت بودن بسیار شیک می باشد. انواع مدل مانتو پانچ را مشاهده کنید.

مانتو چهار خانه

این مانتو ها جز جذاب ترین و پر کاربرد ترین مانتو برای خانم ها یم باشد. این مانتو ها هیچوقت قدیمی نمی شوند و باید در انتخاب آیتم های دیگر این استایل باید آیتم های بسیار ساده انتخاب کنید تا استایل شلخته به نظر نرسد. انواع مدل مانتو چهار خونه را مشاهده کنید.

سخن پایانی

همه این مانتو ها امسال بسیار ترند شده اند و شما میتوانید بهترین استایل را برای خود بسازید و همچنین فروشگاه نیلی پلاس بهترین و با کیفیت ترین مانتو ها را به فروش می رساند. شما میتوانید با بازدید از فروشگاه نیلی پلاس استایل شیک خود را بسازید.

از فروشگاه ما بازدید کنید.

 

 

 

 

نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در نیلی‌پلاس-فروش‌متنوع‌ترین‌پوشاک‌زنانه اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...